Cannes

press start / 21.06.2006 13:05 / ~PeZ

Lausa “p2ris” ajakirjaniku, blogija  tunne tuleb peale kohe, kui kirjutad blogiposti kuskil v66ral maal. Aga - nimelt tahtsin paari s6naga kokku v6tta seda, kuidas siin Cannes Lions reklaamifestivalil suhtutakse m2ngudesse ja kuidas kogu m2ngukultuur esindatud on.

 Eile toimus seminar teemal “Getting Serious About Playing Games”, mis sisuliselt keskendus sellele, kuidas v6iksid reklaamitegijad suhtuda m2ngudesse, mis on populaarseimad zanrid ning kuidas reklaam praegusel ajal m2ngude sees t88tab. Suhteliselt basic stuff igatpidi, kui oled v2hegi kokku puutunud.

K6ige n2htavamal kohal siiski, on aga PS2 suurep2rased print- ja telereklaamid, mis, nagu eelmine aasta, tehtud TWBA Paris poolt. Kui koju j6uan, sk2nnin v6i otsin m6ned kindlasti yles, sest osa on isegi veel 2gedamad ja syrrimad kui eelmise aasta omad.

Nintendo on suhteliselt n6rgalt esindatud, kuigi Nintendogsi kampaania, koos kaasask2ivate veebide ja asjadega oli siiski Best Use Of New Media kategooria shortlistis ning m6ned DSi klipid Entertainment & Leisure telekategoorias. Nendest meelde j2id ehk k6ige paremini Mario Kart DS, kus h2rrased l2bi ekraani Nascari rajale asju loopisid ja Itaalias avatud Nintendo m2ngupoe reklaam, kus soovitati juba varakult ruumi teha, viies vanaema juba surnuaeda.

Microsoft ja XBox on aga, v2ga m2rkamatud. Ainuke asi mida n2inud olen, on siin all lobbys suhtliselt mittemidagiylev postrihoidja, kus keskel ekraan mis trailereid m2ngib. 

Poodides on aga m2ngud, nagu ikka Euroopas, suht kallid, kuigi 6nnestus Burnout Revenge nabida 29 euroga ning sain oma k2pad korra GBA Microle peale panna. T2navapildis m2rkasin ka suhteliselt suurelt PSP Tomb Raideri postreid, tundub et handheldidele panustatakse siin suurelt. Yle tee kohe siit festivaliplatsilt, on Svarovsky pood, kuhu m6tlesin oma GBA visata, lasta ilusti s2delevaks teha, Paris Hilton style.

A ja muide - kui kellegile peaks juba praegu reklaam m2ngudes n2rvidele k2ima, siis olge marurahulikud, investeeritud summa on 0,00025% kogu reklaamiindustry k2ibest. Kyll see kasvab :P

 

4 Responses to “Cannes”

  1. fushi Says:

    See viimane faktikild on huvitav kuid samas mitte nii ootamatu. Ainsaks tegelikuks probleemiks saabki üleminekuga kaasnev valu olema.

    Need asjad ilmuva hiljem netti ka, jah?

  2. PeZ Says:

    Shortlistid peaks praegu olema juba

  3. PeZ Says:

    http://www.canneslions.com/winners_site/press/win_2_3_06160.htm
    sellel on seerias veel 3 ilgelt kõva pilti

    http://www.canneslions.com/winners_site/cyber/win_1_1.htm
    Hr Ecko mängu promo

    a netis on ainult need mis võitsid, mitte terved shortlistid paraku.

  4. fushi Says:

    Designer/Graffiti artist Marc Ecko founded Ecko Unltd in 1993. Today the company has revenues in excess of US $1billion. Our objective was to reinforcing Ecko’s graffiti heritage to enhance both the Ecko brand and street credibility. We created a controversial viral film not only to be viewed, but debated at length. The film depicts graffiti artists breaking into Andrews Air Force Base and tagging Air Force One with “Stillfree”. StillFree is the company mantra. Released to 20-targeted websites, our audience then championed it to the widest possible audience - reaching every major website/blog and news network in the country.

    Mina näen seda küll alles esimest korda :)