Ma saan aru mida sa silmas pead ja ma nõustun sinuga. Metroid Prime on üks nendest mängudest, mis oma visuaalsel tasandil on justkui perfektne ning ei vaja enam otseselt mingit lisanõudlust. Mängides ei teki sellist tühja kohta, halva nurga alt silmatorkavat udust tekstuuri, mis vajaks putitamist jne. Kõik laabub.
Esimene Silent Hill on ka selline mäng. Ja Gunstar Heroes. Wario Ware ka võib-olla! Ja nii edasi (ja ka tagasi).
Aga, minu hirmude juur on see, et enamikele mängudele sellest ei piisa, sest oskuliku kunstilise osakonnaga firmasid on vähe. Uus GTA, tulgu ta milline tahes, varjutab eelmise. Vice City näeb parem välja kui GTA 3 ning San Andreas näeb tunduvalt parem välja kui Vice City. MGS 3e ja 4a ma ei hakkagi võrdlema. Ning kui kord uuema ja kenama mekk suhu tuleb, siis on raske sellest lahti öelda. Vanema (või siis täpsemini nõrgema) puudujäägid torkavad palju rohkem silma.
Võib-olla sinuga ei ole nii, võib-olla sa suudad selle suhtes silmas pehmelt sulgeda ja oma tasandil edasi olla, aga minu jaoks saab see tõenäoliselt raske olema. Selline ma kord olen.
Aga, teemaga edasi minnes, ma tõmbasin sellise tsitaadi GF’ist:
Ein Nintendo-Mitarbeiter sagte: ‘Viele unserer Kollegen wissen auch nichts genaues über Revolution und haben damals die ersten Details zuerst im Internet mitbekommen.’ Nintendos E3-Pläne sind nur einem kleinen Kreis von Angestellten bekannt: ‘Was Nintendo auf der E3 bekanntgibt, werden viele von uns wohl auch erst wieder durchs Internet erfahren’, sagt ein Nintendo-Sprecher.
Lühitõlge: Nintendo enda töötajatest ei tea ka paljud peaaegu midagi Revolution’i kohta ning nad saavad enamiku infost interneti vahendusel, mitte enda firmast. See puudutab ka konsooli nime ja Nintendo plaane E3′e jaoks.
Justkui oleks salastatus juba osa Revolution’i brändist, heh.
]]>Hmm, võib-olla ma olin veidi liiga lakooniline ennist. Pidasin silmas mänge, mis kujundatud selliselt, et näevad välja ühtlaselt kaunid ja terviklikud. Mänge, milles ei ole üritatud teostada midagi, milleks masina tehniline suutlikkus ei paindu, ja mille sisemine loogika on suunatud selle teostatamatu välistamisele.
Näitena tooksin kasvõi taas Metroid Prime’i, mis väldib edukalt mitmeid graafilise jõudluse proovikive - inimnäo ja -keha modelleerimist, foto- või hüperrealistlikku loodust a la 1000 eraldi liikuvat rohuliblet väljal - erinevatel mängumaailmast ja -sündmustikust tulenevatel nö loogilistel põhjendustel (Samuse kiivri ja turvise olemasolu, võõrad fantastilised maailmad ja olendid). Tegemist on mänguga, mis näeb välja täpselt nii nagu vaja, sest raske on näpuga osutada ja ütelda, et see pole nii nagu tarvis - puudub võrdlusmoment, millele ütlemisel viidata.
See kõik oli kindlasti suhteliselt segane, mille eest palun vabandust. Nendele, kes aru said - minu arust on Revolutioni üks tulevikusuundi sellistes mängudes, nagu kirjeldasin - mängudes, mis ei proovi jäljendada tegelikkust, nagu meie seda tunneme, vaid kehtestavad omad reeglid.
]]>erick, ma olen kõikide nende asjadega tuttav, aga tänan sellegipoolest selgituste eest. Ning jah, ma postisin selle video naljanumbrina.
Aga erinevalt Vabarnamehest olen ma veendunud, et Revolution’i visuaalid jäevad 360′e ja PS3′ga võrreldes käegakatsutavalt alla. Kuid kuna minu arust jääb PS2 kuubikule ka tugevalt alla, siis ei ole mu arvamusel õnneks väga suurt kaalu., sest ma usun, et paljud vaidleksid mulle selle punkti pealt vastu.
]]>See video on pigem nagu naljanumber minu jaoks, mis demonstreerib ilmekalt teatud inimeste arulagedaid spekulatsioone Revolutioni osas. Kas siis tõesti on nii raske lihtsalt ära oodata see masin ja hinnata seda tegelike, lõplike omaduste järgi? Minu jaoks see ei ole raske, veider, et paljude jaoks on.
Sama arutu tundub mulle tulihingeliselt soovida, et Rev suudaks tehniliselt spetsifikatsioonilt võistelda Microsofti (hind minimaalselt ~6000 krooni) ja Sony (hind minimaalselt ~8000 krooni) konsoolidega. Kahtlemata ei suuda, aga sama vähe kahtlen ma ka selles, et Revolutioni peale saabub mänge, mis ei jää mitte-HDTV-teleritel kuvatuna konkurentidele visuaalselt kuidagi alla.
]]>Vabarnamehe kirjatükist lausa õhkab gamer’s sentimentality’t. Hästi kirjutatud.
fushi, DISPLACEMENT MAPPING on juba väga vana asi. Hea näide nüüdseks juba mitte enam noorpõlves olevast mängust, mis seda kasutab, on Half-Life 2. See näeb siiani ilus välja (mängin teist just oma värske videokaardiga läbi), and more so at 1600×1200, 4x AA & 16x AF, aga näitab juba vananemise märke.
Arvestades seda, et tegu on 2004 aasta mänguga, pole displacement mappingu kasutamises aastal 2006 midagi Revolutsioonilist ;)
Palju olulisem oleks näiteks uurida, kas ja mis resol Revolution suudab jooksutada mänge, mis kasutavad keerulisi shadereid ja true High Dynamic Range valgustust :P
]]>http://www.youtube.com/watch?v=-43mNUhutwI
Ma jätkuvalt mõtlen, et meil võiks olla siin tilluke BB boord, ilma regamiste, teemade ja muu jandita. Perfektne koht selliste asjade jaoks.
]]>Selleks et DS old schooliks muutub on vaja läbida veel vähemalt 1 kujundusperiood, võib-olla isegi kaks. Minu silmis jaotub näiteks Game Boy’de retrofaktor umbes niiviisi:
- tellis-Game Boy - old school
- pocket ja light - retrochic
- GBA - passable
- GBA SP - adequate
- GB micro - chic
Seega peaks üleminekumoment saabuma siis kui välja tuleb lite’ist järgmine mudel. Üleminekuperioodil on vana DS kõige kohmakama olemisega, sealt edasi aga hakkab ta juba retroks muutuma, kuna maisnate välisilmed on veelgi rohkem edasi arenenud ja kaasajaga end kokku sobitanud.
Nii kujutan asja vähemalt mina ette!
]]>Sõin kõrvitsaseemneid ja peale jõin isevalmistatud punast jääteed.
Loodetavasti saab see hinguseleminek tõesti teoks võimalikult kauges tulevikus või pigem üldse mitte. old school DS 4 life, yo
]]>Avastasin selle väikese muusikalise vahepala. Südantliigutav, kuigi ma ei julge endiselt oma räsitud GBA-dki trammis välja võtta.
]]>Ilus ood. Mida sa sõid seda kirjutades? Mina sõin omatehtud popcorni ja jõin viinamarjamahla. Konsumis oli allahindlus.
Väga ilus pilt ka. Ma nägin täna linnas samasugust tüdrukut. Tal olid saledad jalad ja kandilised prillid. Ma viskasin poosi ja hüüdsin “MEGANEKKO!”
Aaaaaga. Miks sa arvad, et su DS hingusele läheb? Miks ta sinuga koos vanaks ei või saada ja isegi peale sinu lahkumist kellegi kätes mänguasi olla? Ta on ju vastupidav ja sina oled võrdlemisi hoolikas. Nii et…
maitea, mul ei olegi vist midagi tegelikult öelda. Bedtime!
]]>